1.1. החברה מתחייבת לבצע את משלוח ההזמנה ללקוח תוך עד שבעה (7) ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה ואישור התשלום.
1.2. במקרה של עיכוב באספקת המוצר מעבר לתקופה האמורה, הלקוח יהיה זכאי לקבל את המשלוח ללא עלות, והחברה תישא בעלות המשלוח.
2. החזרות, החלפות ופגמים
2.1. לקוח אשר קיבל מוצר פגום, לרבות פגם בייצור או נזק שנגרם במהלך ההובלה, יהיה זכאי לקבל מוצר חלופי זהה ללא חיוב נוסף, בכפוף להצגת ראיות מתאימות (למשל תמונה של הפגם).
2.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את טיב הפגם ולוודא כי מדובר בפגם שנגרם באחריותה.
2.3. במקרה של נזק שנגרם למוצר כתוצאה משימוש לא תקין, רשלנות, או טיפול לקוי מצד הלקוח (לרבות קרע, שבר, שריטות או כל נזק אחר), לא יינתן החזר כספי, זיכוי או החלפה.
2.4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכויותיו של הלקוח לפי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981, ככל שהן חלות.